úterý 8. prosince 2020

Aukce: hotovo!

Aukce úspěšně proběhla a já chci poděkovat všem vydražitelům i všem ostatním, kteří se zúčastnili. Před půlnocí dražba nabrala obrátky, takže se pak prodlužovalo po pěti minutách u jednotlivých obrázků a já jsem zběsile překlikávala mezi jednotlivými vzkazy na Messengeru a blogem, aktualizovala jsem a trnula, abych to nějak zásadně nespletla... Příště by bylo asi lepší dražit jen na Facebooku s přiznanými identitami, protože by to bylo transparentní a dalo by se to technicky utnout o půlnoci. Jenže by zas zvítězil ten, kdo by měl štěstí a jeho příspěvek by se načetl v poslední vteřině před půlnocí. Takhle jsme si to užili až asi do půl jedné nebo ještě déle a vybralo se podstatně víc, než to původně vypadalo...

Při balení obrázků se mi pak na poslední chvíli podařilo napravit omyl, kdy jsem zaměnila obrázky, vše je teď odesláno, peníze - skoro - vybrány, takže jsem úplně spokojená.

Hrubý výtěžek je 19 300,- Kč, z čehož mám velkou radost. Po odpočtu 15% daně (2 895,-) a poštovného (275,-) jsem právě poslala 16 130,- Kč na účet Klubu svobodných matek.


Žádné komentáře:

Okomentovat