sobota 19. března 2011

Ještě fotky z Lince

Atelierhaus Salzamt je ten bílý dům uprostřed. Atelier jsem měla ve druhém patře uprostřed.

Pohled z okna ateliéru na novou budovu Ars Electronica Center (2009), zázrak Lince, který svítí jak vánoční stromeček v několika barevných programech. Uvnitř odvážné budovy najdeme fantastickou přehlídku nejnovějších vynálezů v atraktivním podání, která rozhodně stojí za vidění.

Začínáme instalovat výstavu. Mám k dispozici tři panely, šest stěn: Anča a Pepík, Moly a Tomy, Tylova hlídka, Anna chce skočit, Zlaté české pohádky a Divoši. Blíží se spoluvystavující autor Erik.

Anča, Pepík, Ledové víly a pan Viktor, přesný a spolehlivý
U panelu věnovanému Divochům.


Erik R. Andara, kreslíř autorské dvojice Frank u svých prací.

Gottfried Gussenbauer, ředitel festivalu Next Comic a já před vernisáží.
Bára Šalamounová, výtvarnice, animátorka, pedagožka, má kamarádka a sestřenice ze třetího kolena, mi spolu se svým synem Adamem přeložili texty do němčiny, takže jsem mohla vedle obrázků vylepit úhledné samolepky.
První návštěvníci
Paul Gravett
Celkový pohled na výstavu
Konrad Beck, sympatický Švýcar, autor pěkného komiksu Love Town.

Výstava Frozen Charlie představuje mladé umělce sdružené kolem projektu stejnojmenného šestisetstránkového almanachu. Vydalo ho nakladatelství MamiVerlag, založené Anke Feuchtenberger a Stefano Riccim. Oslovili nejen své studenty, ale také další tvůrce z Hamburku, Bologne, Urbina a Angouleme a na výstavě jsou k vidění kromě komiksů i jejich animované filmy.
Birgit Weyhe, jedna z nejvýraznějších autorek, představených ve Frozen Charlie

Žádné komentáře:

Okomentovat